Subject: FW: Lepatriinu tänava tänavavalgustuse liitumispunkti rajamisest
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 14:47:06 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 4, 2025 2:00 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: Lepatriinu tänava tänavavalgustuse liitumispunkti rajamisest

Tere Elliko

Saadan tehnovõrgu- ja rajatise projekti kooskõlastamise taotluse
Lepatriinu tee tänavavalgustuse liitumispunkti ehitamiseks.

Allkirjastatud taotlus manuses.

Kui midagi vaja parandada/parendada, teen seda hea meelega.

Ikka head soovides!

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 12, 2025 10:46 AM
To: Tamme Hardi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lepatriinu tänava tänavavalgustuse liitumispunkti rajamisest

Tere Hardi

1.	Riigimaal paiknev 8.Topi ühendustee kuulub TRAM 17.12.2024
korralduse nr 1.1-3/24/922 alusel mitteavalike teede koosseisu.

Kuna tegemist on riigimaa ja riigiteega, siis vajalik on esitada TRAM
nõuetele vastav tehnovõrkude projekt.

2.	Juhin tähelepanu, et Ubina kinnisasjale on koostamisel
detailplaneering. Kinnistu paikneb põhimaantee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla
teemaplaneeringu (Harju maakonnaplaneeringu teemaplaneering “Põhimaantee
nr 4 (E67) Tallinn-Pärnu-Ikla (Via Baltica) trassi asukoha täpsustamine km
12,0-44,0) trassikoridoris, Juuliku-Tabasalu perspektiivse (2+2
sõiduradadega) ühendustee ja neid ühendava Topi eritasapinnalise
liiklussõlme trassikoridoris ja kaitsevööndites. TRAM kavandab Juuliku –
Tabasalu ühendustee trassile eskiislahenduse tellimist. Kuni uue
eskiislahenduse valmimiseni tuleb arvestada varemprojekteeritud
Juuliku-Tabasalu ühendustee lahendusega (projekt nr 107/05 „Juuliku –

Tabasalu ühendustee eelprojekt“ (AS Teede Tehnokeskus), kuid arvestada
tuleb lahenduse täpsustamise vajadusega.

3.	Tehnovõrgu kulgemisel mööda eramaad, on vajalik lähtuda algatatud
DP lahendusest ja esitada TRAM-ile ka Ubina kinnisasjaomaniku nõusolek.

Ikka head

Elliko Kõiv

From: Tamme Hardi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 11, 2025 9:54 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lepatriinu tänava tänavavalgustuse liitumispunkti rajamisest

Tere Elliko

Saku valla poolt on tellitud tänavavalgustuse liitumispunkti ehitus
Lepatriinu kinnistule. Toite toomiseks on planeeritud 3 meetri ulatuses
kaabel paigaldada Juuliku-Tabasalu tee, Jälgimäe küla, Saku vald, Harju
maakond kinnistule. Plaanis on kinnistul asuvast postist alla tulla ja
erakinnistule sealt liikuda. Tööd haljastuses. Asukoht on selline natuke
nö nurga taga, et tekkis küsimus kuidas sellistel puhkudel kooskõlastamise
protsess käib?

Manuses projekti asendiplaan ja asukoha täpsustamiseks üks pilt juures.

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.